Leadership Program specjalnie dla pracowników BFI®
Dynamika zmian i rosnące oczekiwania Klientów stawiają przed firmami z branży TSL całkowicie nowe wyzwania. Wychodząc im naprzeciw BFI we współpracy z Dawidem Wardinem zainicjowała i wdrożyła półroczny kompleksowy program rozwoju kompetencji managerskich LEADERSHIP PROGRAM, w którym udział biorą pracownicy spółki.
– Inicjatywa wynika z konieczności, ponieważ chcąc być w czołówce codziennie powinniśmy stawać się bardziej skuteczni, szybsi i lepsi. Jestem zdania, że opieranie wiedzy na własnych doświadczeniach zakrzywia rzeczywistość i niestety naraża na oderwanie od biznesowej autentyki, dlatego do BFI zapraszamy ekspertów, którzy mając szerszy pogląd na branżę pomagają nam podnosić kluczowe kompetencje – mówi Piotr Ostromęcki Dyrektor ds. Rozwoju BFI.
– Rynek odbiorców usług transportu – importerów i eksporterów zaczął stawiać coraz większe wymagania pod kątem jakości kontaktu, serwisu transportowego, możliwości operacyjnych czy przewag konkurencyjnych firm. Znając Piotra od lat i widząc jego wizję na firmę oraz kulturę jaką tworzą wspólnie w BFI, postanowiliśmy wspólnie przeprowadzićLEADERSHIP PROGRAM. Założeniem jest, aby liderzy prowadzący zespoły operowali najbardziej aktualną wiedzą m.in. z poziomu tworzenia strategii i wizji na firmę, zarządzania przez wartości, projektowania modeli biznesowych, zarządzania operacyjnego, przez obszary związane z HR, budżetowaniem, prowadzeniem komunikacji z zespołami oraz motywacji i angażowania ludzi – wyjaśnia Dawid Wardin trener i konsultant w branży TSL.
Pozyskana wiedza pozwoli managerom BFI nie tylko dopasowywać się do istniejącej rzeczywistości, ale również ją kreować zwiększając efektywność biznesową swoich codziennych działań.
– Od wiedzy jaką operujemy zależy nasze myślenie. Od naszego myślenia zależą nasze działania. Od naszych działań zależą nasze wyniki – fundamentem zmiany w firmie jest zmiana wiedzy. Dlatego to właśnie rozwój kompetencji i wiedzy pracowników, kadry managerskiej, właścicieli jest jedną ze skutecznych dróg rozwoju firmy i jej utrzymania się na rynku w dobie dzisiejszej hiper konkurencji. Dedykowane branżowe programy, projekty rozwojowe, warsztaty w świecie opartym na informacji i wiedzy są dzisiaj niezbędne, aby firmy mogły tworzyć jakość i konkurować jakością opartą na realnych wartościach a nie tylko ceną – dodaje Dawid Wardin.
BFI należy do najszybciej rozwijających się firm w branży transportu, spedycji i logistyki na Pomorzu. Spółka działająca w sektorze TSL skoncentrowała swoją uwagę na skuteczności w dowożeniu rezultatów dbając o najwyższy poziom satysfakcji współpracujących z nią Klientów i Partnerów, dla których realizuje dostawy w kraju oraz na terenie Unii Europejskiej.
Powstała w 2011 roku w Gdyni odpowiedzialnie i z zaangażowaniem świadczy usługi w trzech kluczowych specjalizacjach: ładunków sypkich, spaletyzowanych towarów neutralnych oraz w transporcie kontenerów morskich przy wykorzystaniu floty 150 samochodów własnych i kontraktowych.
Największym sukcesem BFI jest 30 osobowy zespół zaangażowanych specjalistów – doświadczonych i skutecznych w przewozach całopojazdowych, w transporcie kontenerów i specjalistycznych ładunków ADR w tym towarów sypkich z wykorzystaniem ruchomych podłóg i ładunków wymagających transportu w temperaturze kontrolowanej; zapewniając Partnerom najwyższy poziom obsługi, dzięki wiedzy wspartej technologią i nowoczesnym sprzętem.
Założycielami BFI są pan Łukasz Perkowski i pan Piotr Ostromęcki.