Adela
Gwiazda Zespołu Administracji Transportu i Cheerleaders FLEX Airport!
Nasze historie
Realny rozwój, zadowalające zarobki, swobodna atmosfera, komfortowe biuro w sercu Gdyni – w BFi mamy to wszystko!
O nas
Najlepsi specjaliści ds. krajowego i międzynarodowego transportu drogowego dbający o każdy kilometr na drodze do celu. Bezkonkurencyjna administracja trzymająca ręce na pulsie. Doświadczona księgowość, na którą zawsze można liczyć. Mistrzowie sprzedaży i profesjonaliści w swojej dziedzinie. W skrócie: zespół BFI.
103
13
53365
2645
KULTURA PRACY W BFI
Wierzymy, że firma rozwija się wtedy, kiedy rozwijają się jej pracownicy. Aby nasz zespół mógł rosnąć w siłę, priorytetowo podchodzimy również do… atmosfery!
W BFi czujesz wsparcie, czujesz możliwości – czujesz się po prostu dobrze.
Zobacz więcej naszych produkcji
WŁAŚCICIELE
Przewozy całopojazdowe na paletach i luzem, transport kontenerów oraz ładunków ADR to nasza specjalność! Dysponujemy nowoczesnym sprzętem, technologią i wiedzą, dzięki którym kompleksowo realizujemy Twoje zlecenie.
Dbamy o każdy transport – od pierwszego do ostatniego kilometra. Naszą stabilną pozycję na rynku zbudowaliśmy dzięki długotrwałej współpracy z Kontrahentami.
Piotr Ostromęcki
CEO & Co-Founder
Łukasz Perkowski
CEO & Co-Founder
Benefity
W BFi rozwiniesz swoje skrzydła i wzniesiesz się na wyżyny logistyki przez duże L!
Przed nami szerokie horyzonty – lecisz z nami? ✈️
Szkolenia i warsztaty
Akademia BFI – platforma e-learningowa
Opieka mentora na czas wdrażania
Dofinansowanie wybranych szkoleń
Społeczność specjalistów dzielących się wiedzą
Lokalizacja w sercu Gdyni – blisko kolejki SKM Redłowo
Stojące biurka
Klimatyzowane wnętrze
Nagrody za polecenia
Miejsce przyjazne zwierzakom
Dzieci mile widziane
Dobra muzyka
Pyszna kawa
Świeże owoce
Udział w fundacji BFI CARES
Nieoprocentowany fundusz pożyczkowy
Firmowa odzież
Urodzinowe ciasta
Rocznice zespołu
Rocznice firmy – upominki
Halloween
Świąteczna impreza
Wspólne lunche
Karta Multisport
Prywatna opieka medyczna
Ubezpieczenie grupowe
Nic straconego! Skontaktuj się z Magdą, naszą specjalistką ds. HR, lub zostaw nam swoje namiary w formularzu kontaktowym. Odezwiemy się!
Specjalista ds. HR
Pytania i odpowiedzi
BFI powstała w 2011 w Gdyni. Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą w branży Transportu, Spedycji i Logistyki na Pomorzu. W drodze do rozwoju nie robimy przystanków – szukamy możliwości tworzenia oddziałów na terenie Polski.
Zespół BFI to nasza największa duma! Obecnie tworzy go 90-osobowa zgrana i zaangażowana ekipa, która nie tylko działa na 101%, ale co najważniejsze czerpie radość ze wspólnej pracy.
Każdy proces rekrutacyjny rozpoczyna się analizą nadesłanych zgłoszeń.
Jeśli zainteresują nas Twoje doświadczenie i mocne strony, zadzwonimy do Ciebie i zaprosimy na pierwszą rozmowę zawsze przy dobrej kawie! Podczas pierwszego spotkania online lub w naszym biurze wymienimy się doświadczeniami i porozmawiamy o wspólnych planach.
Gdy zaiskrzy, drugie spotkanie dotyczyć będzie warunków współpracy i konkretnych oczekiwań. Bezpośrednio po nim poprosimy o chwilę cierpliwości, abyśmy mogli przedstawić ostateczną decyzję. Jeśli wszystko się zgadza, powitamy Cię w naszym Zespole.
Pierwsze spotkanie zazwyczaj odbywa się online. Natomiast na drugie zapraszamy Cię do naszego biura – chcemy poznać Cię lepiej oraz umożliwić Ci poczucie klimatu i warunków pracy w naszym zespole.
Każdy pracownik może pracować zdalnie przez 3 dni w miesiącu.
Oczywiście! Wypełnij formularz zgłoszeniowy i podziel się mocnymi stronami klikając przycisk DOŁĄCZ DO NAS (prawy górny róg tej strony). Jesteśmy otwarci na nowe talenty, więc jeśli zaiskrzy skontaktujemy się z Tobą!
W BFI wiemy, że Twój rozwój daje rzeczywistą satysfakcję z pracy i jest kluczowym elementem progresu całej organizacji. Dlatego od chwili zameldowania się na naszym pokładzie stworzymy dla Ciebie najlepsze perspektywy.
Z naszej strony możesz liczyć na:
Dbamy o wartościowe wdrożenie i onboarding każdego pracownika BFI. To dla nas bardzo ważne, aby nowa osoba w zespole już od pierwszego dnia pracy poczuła się komfortowo i szybko zaaklimatyzowała.
W trakcie onboardingu dzielimy się m.in. naszymi wartościami, misją, wizją i kulturą pracy. Opowiadamy o historii firmy, naszych usługach, przedstawiamy poszczególne zespoły i przybliżamy narzędzia oraz zasady komunikacji.
W czasie wdrożenia i w początkowym okresie zatrudnienia wsparciem jest „osobisty” opiekun, który odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się po drodze, pomoże merytorycznie i zadba o integrację z całą ekipą firmy.
SOCIAL WALL