Sebastian i Michał z BFI

Szanujemy Twoją pracę, a wynagrodzenie wypłacamy terminowo!

Od 13 lat każdego dnia dowozimy rezultaty – bez zaufanych Przewoźników nie byłoby to możliwe.

Naszym Przewoźnikom, będącym częścią rodziny BFI, oferujemy najkorzystniejsze warunki współpracy, m.in możliwość skorzystania ze SKONTA. O naszej wysokiej kulturze płatniczej świadczą oceny w wywiadowniach gospodarczych tj. Euler Hermes i Coface, jak i opinie Przewoźników na portalach.

Dowiedz się więcej i dołącz do nas jako Przewoźnik!

250

Przewoźników współpracujących z BFi

53365

Zrealizowanych zleceń w 2023 roku

13

lat BFI na rynku

SKONTO.
Przyspieszone płatności Twoich faktur

Wiemy, jak jest. W naszej branży faktury z długim terminem płatności to codzienność. Jako firma wiemy też, że płynność finansowa jest kluczowa dla prowadzenia Twojego biznesu. Proponujemy rozwiązanie, dzięki któremu Twoja należność dotrze do Ciebie z przyspieszeniem!

Możliwość skorzystania ze SKONTA oferujemy zarówno Przewoźnikom kontraktowym, jak i spotowym – bez żadnych ograniczeń. To Ty decydujesz czy i z jakiego wariantu SKONTA chcesz skorzystać!

Na czym polega SKONTO?

Decydując się na SKONTO, możesz liczyć na znacznie krótszy termin płatności, niż tradycyjnie. Jednocześnie zobowiązujesz się na zmniejszenie wysokości faktury o procent zależny od wybranego, krótszego terminu płatności. 

Warunkiem skorzystania ze SKONTA jest bezszkodowa realizacja usługi transportowej oraz doręczenie wszelkich niezbędnych dokumentów transportowych wraz z poprawnie wystawioną fakturą:

  • elektroniczne na adres invoice@bfi.pl 
  • oraz w oryginale na adres siedziby firmy

w terminach wskazanych w zleceniu transportowym. Termin płatności liczony jest od daty otrzymania kompletu oryginałów dokumentów wraz z poprawnie wystawioną fakturą.

Zobacz, jak łatwo uwzględnisz
SKONTO w swojej fakturze!

Proponujemy Ci rozwiązanie łatwe do wdrożenia w życie Twojego biznesu. Przygotowaliśmy dla Ciebie instrukcję, z którą krok po kroku dotrzesz do swojej przyspieszonej płatności!

  1. Wystaw fakturę na wartość frachtu i udziel BFI wybranego przez siebie rabatu. Nie zapomnij o zawarciu na fakturze informacji SKONTO.
  2. Następnie prześlij fakturę wraz z dokumentami transportowymi na adres invoice@bfi.pl, w tytule wiadomości wpisując SKONTO.
  3. Spakuj fakturę i dokumenty transportowe do koperty i wyślij na adres naszego biura: Aleja Zwycięstwa 173, 81-521 Gdynia. 
  4. Należną zapłatę otrzymasz na konto bankowe wskazane na fakturze w ustalonym terminie.
Jeśli powyższe informacje chcesz mieć zawsze pod ręką, pobierz je w formie ulotki!

Masz pytanie odnośnie terminów płatności?

Na pytania odnośnie terminów płatności odpowiadamy pod numerem telefonu +48 730 690 818 lub mailowo platnosci@bfi.pl.

Jak BFI wypada
w Wywiadowniach?

Ocena na Euler Hermes [Allianz Trade]
Rating 5 ⭐⭐⭐⭐⭐

Co to oznacza?

  • Utrzymujemy odpowiednią elastyczność i płynność finansową.
  • Mamy zadowalającą historię płatniczą, która uwiarygadnia naszą wypłacalność.
  • Nasze wyniki oraz wskaźniki finansowe są zbliżone do firm o podobnym profilu działalności.

Ocena na Coface
5.0 ⭐⭐⭐⭐⭐

Co to oznacza?

  • Ponadprzeciętna wysokość ubezpieczonego kredytu kupieckiego – wartość na tym poziomie jest rzadko spotykana wśród podobnych przedsiębiorstw.
  • Bardzo dobra ocena wyników finansowych (niezaburzony cashflow i zdolność do pokrywania zobowiązań).
  • Płatności terminowe lub opóźnienia do max 10 dni.

5

ocena BFI na Coface

80

wskaźnik płatności PMI = bardzo dobry płatnik

1000000

pln; wysokość kredytu maksymalnego kupieckiego

Przewoźnicy o BFI

Ocena na Trans.eu
5.0 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ocena ogólna (z ostatnich 12 miesięcy)
226 oceny / 168 firm

Zadowolenie kontrahentów z:

  • Terminowość przewozu 100%
  • Komunikacja 99%
  • Dostarczanie dokumentów 100%
  • Dbałość o towar 100%
  • Zgodność usługi z ustaleniami 100%

źródło: Trans.eu luty 2024

Współpraca ZAWSZE na przejrzystych zasadach

Aktywny i personalny kontakt ze spedytorem 24/7

  • Możesz liczyć na nasze wsparcie i indywidualne podejście o każdej porze dnia i nocy!
  • Zapewniamy bezpośredni i stabilny kontakt z przydzielonym spedytorem. 
  • Cenimy sobie szybką i skuteczną komunikację, dlatego w razie potrzeby poza spedytorem masz możliwość kontaktu również z koordynatorami zespołów.
  • Zależy nam na dokładność rozliczeń i Twoim zadowoleniu, dlatego nasz zespół administracji i księgowości liczy już ponad 20 osób!


PS Warto dobrze żyć z Jankiem – to on załatwia
rabaty na paliwo
😉  

Dla przewoźnika

Anna Szramka - Specjalista ds. obsługi przewoźnika

Paweł Gajewski - Specjalista ds. obsługi przewoźnika