Pytania i odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania
od kierowców
ORGANIZACJA PRACY
PŁATNOŚCI
WSPRACIE
INNE
Wybrana kategoria pomocy: ORGANIZACJA PRACY
-
1. Ile lat BFI działa na rynku TSL?
BFI powstała w 2011 w Gdyni. Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą w branży Transportu, Spedycji i Logistyki na Pomorzu. W drodze do rozwoju nie robimy przystanków – szukamy możliwości tworzenia oddziałów na terenie Polski.
-
2. Do jakich krajów jeździ BFI?
Dowozimy międzynarodowo (kraje skandynawskie i europejskie) oraz krajowo. Pełną listę krajów znajdziesz w zakładce: USŁUGI.
-
3. Od czego zależy dopasowanie kierunku transportu?
Dopasowujemy posiadany przez Ciebie rodzaju taboru do konkretnych kierunków transportowych.
-
4. Czy jest możliwość dedykowania naczepy firmowej?
Oczywiście! Możemy dedykować naczepę do posiadanego ciągnika.
Wybrana kategoria pomocy: PŁATNOŚCI
-
1. Czy mogę skorzystać z programu Skonto?
Tak! Gwarantujemy możliwość przyspieszonych płatności dla przewoźników.
Więcej informacji znajdziesz w zakładce: płatności.
-
2. Na czym polega Skonto BFI?
Decydując się na Skonto, możesz liczyć na termin płatności znacznie krótszy niż standardowo. Jednocześnie zobowiązujesz się na zmniejszenie wysokości faktury o procent zależny od wybranego, krótszego terminu płatności.
-
3. Jak uwzględnić Skonto w fakturze?
Przygotowaliśmy dla Ciebie wygodną ulotkę z instrukcją.
Aby ją pobrać przejdź do podstrony PŁATNOŚCI.
Wybrana kategoria pomocy: WSPRACIE
-
1. Czy BFI zapewnia nawigację służbową?
Jasne! Oferujemy wyposażenie każdego pojazdu w nawigację dedykowaną dla aut ciężarowych.
-
2. Czy BFI płaci za parkingi?
Tak – w sytuacjach wymagających skorzystania z płatnego parkingu będących wynikiem naszej decyzji. W miarę możliwości korzystamy z darmowego parkingu
-
3. Czy przewoźnik ma przypisanego spedytora/opiekuna?
Tak jest! Pracujemy wtedy, kiedy Ty. Twój spedytor/opiekun jest do dyspozycji nawet w nocy – jeśli tego wymaga ładunek!
Wybrana kategoria pomocy: INNE
-
1. Myślę o zmianie specjalizacji – czy z BFI to możliwe?
Tak, zdecydowanie. W przypadku zmiany specjalizacji zapraszamy do współpracy zarówno przewoźników z własnymi naczepami, jak i tych, którzy posiadają jedynie samochody ciężarowe. (posiadamy naczepy do wynajmu). Nasza elastyczność pozwala dostosować się do Twoich preferencji i specjalizacji transportowej.
-
2. Czy mogę wstawić do Was auto „na próbę”?
Tak, zdecydowanie. Rozumiemy, że inwestycja w nową współpracę może być wyzwaniem, dlatego oferujemy możliwość wstąpienia do naszej floty „na próbę”. To doskonała okazja, aby przetestować współpracę i ocenić, czy nasza firma spełnia Twoje oczekiwania. Jesteśmy otwarci na nowe doświadczenia i czekamy na możliwość wspólnego działania.
-
3. Jakie dokumenty są wymagane do nawiązania współpracy?
Standardowe dokumenty dotyczące działalności przewozowej, takie jak licencje i ubezpieczenia, są wymagane. Po szczegóły zapraszamy do kontaktu z naszym działem rekrutacyjnym. Zapraszamy do zadawania dodatkowych pytań poprzez nasz formularz kontaktowy. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszystkie kwestie związane z dołączeniem do społeczności BFI Transport.