Pytania i odpowiedzi - BFI

Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania
od kierowców

ORGANIZACJA PRACY

PŁATNOŚCI

WSPRACIE

INNE

Wybrana kategoria pomocy: ORGANIZACJA PRACY

  • 1. Ile lat BFI działa na rynku TSL?

    BFI powstała w 2011 w Gdyni. Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą w branży Transportu, Spedycji i Logistyki na Pomorzu. W drodze do rozwoju nie robimy przystanków – szukamy możliwości tworzenia oddziałów na terenie Polski.

  • 2. Do jakich krajów jeździ BFI?

    Dowozimy międzynarodowo (kraje skandynawskie i europejskie) oraz krajowo. Pełną listę krajów znajdziesz w zakładce: USŁUGI.

  • 3. Od czego zależy dopasowanie kierunku transportu?

    Dopasowujemy posiadany przez Ciebie rodzaju taboru do konkretnych kierunków transportowych.

  • 4. Czy jest możliwość dedykowania naczepy firmowej?

    Oczywiście! Możemy dedykować naczepę do posiadanego ciągnika.

Wybrana kategoria pomocy: PŁATNOŚCI

  • 1. Czy mogę skorzystać z programu Skonto?

    Tak! Gwarantujemy możliwość przyspieszonych płatności dla przewoźników.

    Więcej informacji znajdziesz w zakładce: płatności.

  • 2. Na czym polega Skonto BFI?

    Decydując się na Skonto, możesz liczyć na termin płatności znacznie krótszy niż standardowo. Jednocześnie zobowiązujesz się na zmniejszenie wysokości faktury o procent zależny od wybranego, krótszego terminu płatności. 

  • 3. Jak uwzględnić Skonto w fakturze?

    Przygotowaliśmy dla Ciebie wygodną ulotkę z instrukcją. 

    Aby ją pobrać przejdź do podstrony PŁATNOŚCI.

Wybrana kategoria pomocy: WSPRACIE

  • 1. Czy BFI zapewnia nawigację służbową?

    Jasne! Oferujemy wyposażenie każdego pojazdu w nawigację dedykowaną dla aut ciężarowych.

  • 2. Czy BFI płaci za parkingi?

    Tak – w sytuacjach wymagających skorzystania z płatnego parkingu będących wynikiem naszej decyzji. W miarę możliwości korzystamy z darmowego parkingu

  • 3. Czy przewoźnik ma przypisanego spedytora/opiekuna?

    Tak jest! Pracujemy wtedy, kiedy Ty. Twój spedytor/opiekun jest do dyspozycji nawet w nocy – jeśli tego wymaga ładunek! 

Wybrana kategoria pomocy: INNE

  • 1. Myślę o zmianie specjalizacji – czy z BFI to możliwe?

    Tak, zdecydowanie. W przypadku zmiany specjalizacji zapraszamy do współpracy zarówno przewoźników z własnymi naczepami, jak i tych, którzy posiadają jedynie samochody ciężarowe. (posiadamy naczepy do wynajmu). Nasza elastyczność pozwala dostosować się do Twoich preferencji i specjalizacji transportowej.

  • 2. Czy mogę wstawić do Was auto „na próbę”?

    Tak, zdecydowanie. Rozumiemy, że inwestycja w nową współpracę może być wyzwaniem, dlatego oferujemy możliwość wstąpienia do naszej floty „na próbę”. To doskonała okazja, aby przetestować współpracę i ocenić, czy nasza firma spełnia Twoje oczekiwania. Jesteśmy otwarci na nowe doświadczenia i czekamy na możliwość wspólnego działania.

  • 3. Jakie dokumenty są wymagane do nawiązania współpracy?

    Standardowe dokumenty dotyczące działalności przewozowej, takie jak licencje i ubezpieczenia, są wymagane. Po szczegóły zapraszamy do kontaktu z naszym działem rekrutacyjnym. Zapraszamy do zadawania dodatkowych pytań poprzez nasz formularz kontaktowy. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszystkie kwestie związane z dołączeniem do społeczności BFI Transport.